مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 21:152023-07-16حوادث

علوم پزشکی اصفهان: آسیب جدی به مصدومان حادثه شهربازی وارد نشد


ساعت 18 و 48 دقیقه عصر یکشنبه هفته گذشته مصادف با 18 تیر به دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهربازی پارک ناژوان در کلانشهر اصفهان 9 نوجوان مصدوم شدند.

- ساعت 18 و 48 دقیقه عصر یکشنبه هفته گذشته مصادف با 18 تیر به دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهربازی پارک ناژوان در کلانشهر اصفهان 9 نوجوان مصدوم شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: معاینات و بررسی های پزشکی نشان داد که آسیب جدی به هیچیک از مصدومان حادثه شهربازی ناژوان اصفهان وارد نشده و همه آنها از بیمارستان ترخیص شده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، ساعت 18 و 48 دقیقه عصر یکشنبه هفته گذشته مصادف با 18 تیر به دلیل بروز نقص فنی در یکی از وسایل بازی شهربازی پارک ناژوان در کلانشهر اصفهان 9 نوجوان مصدوم شدند.

  سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دوشنبه هفته گذشته اعلام کرده بود که پنج نفر از مصدومان این حادثه از بیمارستان ترخیص شدند و چهار نفر دیگر برای بررسی و دریافت مراقبت های بیشتر، همچنان بستری هستند.

  پژمان عقدک امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چهار مصدوم دیگر نیز هفته گذشته از بیمارستان مرخص شدند و هیچیک از آنها مشکل جدی نداشتند.

  وی افزود: 2 نفر از آنها که در بیمارستان آیت الله کاشانی بستری بودند، دچار ترومای(ضربه) به ستون فقرات شده بودند که مراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم پزشکی اصفهان: آسیب جدی به مصدومان حادثه شهربازی وارد نشد

علوم پزشکی اصفهان: آسیب جدی به مصدومان حادثه شهربازی وارد نشد