مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-11دانش

واحدهای پیام نور در برخی شهرها به فنی و حرفه ای واگذار می شود


وزیر علوم آخرین وضعیت ساماندهی دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی و فنی و حرفه ای را اعلام کرد و گفت:واحدهای کم متقاضی پیام نور در برخی استانها به فنی و حرفه ای واگذار می شود.

- محمدعلی زلفی گل در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اجرای یکی از 14 بند از دستورات مهم رییس جمهور به وزیر علوم مبنی بر ساماندهی مراکز علمی کاربردی و دانشگاه پیام نور در دانشگاه فنی حرفه ای و دولتی گفت: طرح آمایش و ساماندهی آموزش عالی مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که 9 بند دارد طبیعی است که وزارت علوم موظف است به صورت زمانبندی کارها را پیگیری کند.

وی ادامه داد: در حال حاضر این کار آغاز شده است، به عنوان مثال در شهری که دانشجوی پیام نور زیاد نداریم و یا خیلی استقبال نمی شود، با مسئولان شهر و استان هماهنگ شده و برنامه ریزی کرده ایم تا ساختمان و امکانات دانشگاه پیام نور را در اختیار دانشگاه فنی و حرفه ای قرار دهند تا به آموزشکده فنی و حرفه ای تبدیل شود.

وزیر علوم افزود: یا در برخی استان ها دانشگاه های دولتی به فضای آموزشی نیاز دارند از این رو با هماهنگی که با رییس دانشگاه پیام نور صورت گرفته است؛ امکانات، پرسنل و اعضای هیات علمی این دانشگاه به دانشگاه دولتی آن منطقه منتقل می شود و تجمیع صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای پیام نور در برخی شهرها به فنی و حرفه ای واگذار می شود

واحدهای پیام نور در برخی شهرها به فنی و حرفه ای واگذار می شود