مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 14:492023-07-14سياسي

قدردان امنیت امروز در جامعه اسلامی باشیم


لازم است قدردان امنیت همه جانبه در جامعه اسلامی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عمران حسینی نسب در خطبه های این هفته نماز جمعه سلطانیه، اهمیت امنیت همه جانبه در جامعه را یادآور شد و با بیان اینکه جشن های میلیونی غدیر و تجمعات و دسته جات عزاداری را مدیون امنیت آفرینان نیروی انتظامی هستیم، گفت: نیروهای انتظامی در کنار کسب معنویت، با مقابله با اشرار، قاچاقچیان و سارقان، امنیت مردم و جامعه را تأمین می کنند که در این باره از اقدامات فراجای استان قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به اجتماعات مردمی و راهپیمایی روز عید غدیر و با بیان اینکه راهپیمایی عید سعید غدیر امسال باشکوه تر، پرجمعیت تر و گسترده تر از قبل در سراسر کشور برگزار شد، تصریح کرد: علاقه به امیرالمومنین (ع) و اهل بیت پیامبر (ص) ریشه در روح و جان ایرانیان دارد و این علاقه با فرهنگ ایرانی آمیخته شده است.

خطیب نماز جمعه سلطانیه اظهار کرد: اجتماعات مردم در روز عید غدیر و در روز عفاف و حجاب نشانه پای بندی مردم به ارزش ها است و وظیفه مسئولان در برخورد با هنجارشکنان را مشخص کرد.

وی با تحلیل اهمیت سفر رییس جمهور به سه کشور آفریقایی و با بیان اینکه سفر رییس جمهور به قاره ها و کشورهای مختلف در قاره آمریکا، اروپا، آسیا و آفریقا نشانگر دیپلماسی متوازن و یکسان دولت سیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردان امنیت امروز در جامعه اسلامی باشیم

قدردان امنیت امروز در جامعه اسلامی باشیم