مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 07:152023-07-09سياسي

دوره توانمند سازی کادر نوجوان کانون های فرهنگی مساجد قم برگزار شد


دوره توانمند سازی کادر نوجوان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با موضوع تشکیلات، جذب، کادرسازی و توانمندسازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست، محوریت تشکیلات است که باید حول محور امام زمان (عج) باشد.

وی با بیان اینکه شاید در ابتدا این نگاه، ذهنی و انتزاعی به نظر برسد تصریح کرد: اما این نگاه کاملاً عملیاتی است به این ترتیب که اگر در تمام این مراحل نگاه ما رضایت امام عصر و خشنودی آن حضرت باشد که همه عالم برآن استوار است و ائمه بشارت آن را داده اند، عملکرد ما عملکردی متفاوت خواهد بود.

خورشیدی خطاب به نوجوانان مسجدی گفت: قرار نیست صرفاً در مسجد کار کنیم بلکه باید هدف بزرگی را دنبال کنیم و آن هم زمینه سازی برای تمدن نوین اسلامی است.

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: تمدن نوین اسلامی مبتنی بر اهداف و افکار اهل بیت (ع) است که خلاصه رفتار و فضائل رسول خداست که می تواند برای حل مسائل و مشکلات بر دنیا حکمرانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای ظهور امام عصر نیازمند این تمدن نوین اسلامی در دنیا هستیم تصریح کرد: برای تحقق این امر نیازمند یک امت اسلامی قوی در دنیا هستیم که در همه ی زمینه های فرهنگی، هنری، سیاسی، نظامی، اقتصادی و غیره قوی و سرآمد باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره توانمند سازی کادر نوجوان کانون های فرهنگی مساجد قم برگزار شد

دوره توانمند سازی کادر نوجوان کانون های فرهنگی مساجد قم برگزار شد