مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 تیر 1402 ساعت 16:352023-07-19سياسي

همایش شیرخوارگان حسینی در 260 نقطه البرز برگزار می شود


دبیر اجرایی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی استان البرز و غرب استان تهران گفت: بیست و دومین همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از 260 نقطه استان البرز برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وحید آقاشریفی اظهار کرد: بیست و دومین همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از 260 نقطه استان البرز برگزار می شود.

وی بیان کرد: این همایش جهانی در کشورهای شیعی به منظور تجلیل از مقام شامخ حضرت علی اصغر (ع) و معرفی شخصیت ایشان در واقعه ی کربلا و آماده سازی خردسالان برای قیام حضرت صاحب الزمان (عج) هر ساله در نخستین جمعه از ماه محرم برگزار می شود.

دبیر اجرایی مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی استان البرز و غرب استان تهران تصریح کرد: هسته مرکزی برگزاری این همایش سراسری در استان البرز در مصلای بزرگ نماز جمعه کرج از ساعت 8:30 صبح روز جمعه 30 تیرماه آغاز می شود که هر ساله پیش بینی حضور 10 هزار نفر کودک و مادرانشان را در این محل داریم.

وی خاطرنشان کرد: همه ساله به عنوان تبرک و نذری لباس هایی تقدیم شیرخوارگان می شود و این البسه از روز میلاد باسعادت حضرت علی اصغر (ع) در کارگاه های تولیدی شروع به دوخت می شود که در سال جاری حدود 35 هزار دست لباس برای استان البرز تهیه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش شیرخوارگان حسینی در 260 نقطه البرز برگزار می شود

همایش شیرخوارگان حسینی در 260 نقطه البرز برگزار می شود