مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 16:102023-06-24اجتماعي

احتمال سیلابی شدن مسیل ها در استان تهران


مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی خبر داد و گفت: با توجه به احتمال سیلابی شدن مسیل ها در استان، شهروندان از اتراق کنار مسیل ها و رودخانه های استان خودداری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران در جمع خبرنگاران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی از اواخر وقت امروز، شنبه 3 تیرماه تا روز یکشنبه 4 تیرماه خبر داد و اظهار کرد: با توجه به احتمال سیلابی شدن مسیل ها در استان، شهروندان از اتراق کنار مسیل ها و رودخانه های استان خودداری کنند.

  وی با بیان اینکه طبق اعلام سازمان هواشناسی در مدت زمان مذکور وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید مورد انتظار است، ابراز کرد: بر این اساس احتمال وقوع رعدوبرق و بارش تگرگ در ارتفاعات وجود دارد.

  مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت اجتناب از صعود به ارتفاعات، عدم توقف در حاشیه ساختمان های نیمه تمام و درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی تاکید کرد و عنوان داشت: از همه مردم عزیز می خواهیم توصیه ها و هشدارهای صادر شده مدیریت بحران در مرحله پیشگیری را جدی بگیرند تا بتوانیم آمادگی لازم جهت مقابله با حوادث طبیعی را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال سیلابی شدن مسیل ها در استان تهران

احتمال سیلابی شدن مسیل ها در استان تهران