مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 تیر 1402 ساعت 22:302023-06-23ورزشي

نظارت استاندار بر روند ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد


استاندار لرستان از روند ساخت ورزشگاه خرم آباد بازدید کرد و گفت: کار زیر سازی مسیر دسترسی به ورزشگاه پس از بازدید حدود دو هفته گذشته شروع شد و هفته آینده آسفالت آن تمام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، فرهاد زیویار شامگاه امشب در حاشیه بازدید از پروژه ورزشگاه 15 هراز نفری خرم آباد، اظهار کرد: یکی از پروژه های بزرگ ورزشی و عمرانی که ساخت آن از چند سال پیش شروع و در مقطعی متوقف شد، ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد است.

وی بیان کرد: بعد از سفر رییس جمهور اعتباری خوبی به پروژه تزریق و کارهای عمرانی پروژه از سر گرفته شد.

استاندار لرستان عنوان کرد: بنا داریم هر دو هفته یکبار از این پروژه بازدید و روند کار را از نزدیک ببینم و به شهروندان گزارش دهیم.

زیویار هدف از بازدید امروز را بررسی راه دسترسی به ورزشگاه از محل کمر بندی عنوان کرد و گفت: کار زیر سازی این مسیر پس از بازدید حدود دو هفته گذشته شروع و هفته آینده آسفالت آن تمام می شود.

وی بیان کرد: کاشت چمن ورزشگاه هم انجام شده است، اما رای اینکه چمن به ثمر بنشیند حدود دو ماه طول می کشد، در این مدت توجه به آبیاری چمن باید در دستور کار قرار بگیرد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه عملیات اجرایی مسیر دوم ورزشگاه که از قسمت شمال شرقی ورزشگاه عبور می کند، گفت: عملیات اجرایی مسیر که یک م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت استاندار بر روند ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد

نظارت استاندار بر روند ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری خرم آباد