مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-07ورزشي

توزیع 5000 پرس غذا به مناسبت عید غدیر در رباط کریم


بیش از 5000 هزار غذای گرم به مناسبت ایام عید سعید غدیر در فرمانداری شهرستان رباط کریم پخت و در بین شهروندان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رباط کریم، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط کریم صبح امروز همزمان با عید سعید غدیر خم در حاشیه مراسم پخت غذای نذری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با گستردن بزرگترین سفره غذا در فرمانداری رباط کریم بیش از 2500 پرس غذای گرم و بیش 3000 ساندویچ گرم برای پذیرایی از عموم مردم شهرستان رباط کریم، در فرمانداری پخت و در بین مردم توزیع می شود.

فرماندار شهرستان رباط کریم در ادامه گفت: مراسم بزرگ عید سعید غدیر با حضور عاشقان امیرالمومنین علی علیه السلام از روز سه شنبه 1402/4/13 تا امروز روز جمعه 1402/4/16 به مدت چهار شب در بلوار مصلی برگزار و همچنان ادامه دارد که این مراسم با استقبال خوب عاشقان ولایت همراه بوده است.

وی افزود: برگزاری این جشن با راه اندازی 40 غرفه و با حضور ادارات و موکب های مردمی در شهرستان با انواع برنامه های متنوع فرهنگی، مذهبی، تفریحی و ورزشی اجرا می شود.

    احمدی بیان کرد: مراسم غدیر با مشارکت خیران، ادارات شهرستان و عموم مردم در قالب جوانی جمعیت، عفاف و حجاب، دختران انقلاب، دختران رستا، مسابقات ورزشی، خانه امن مادری(سفیران ظهور)، هُد هُد سفید(توزیع کتاب)، جشنواره رضوی، نقاشی، خوشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 5000 پرس غذا به مناسبت عید غدیر در رباط کریم

توزیع 5000 پرس غذا به مناسبت عید غدیر در رباط کریم