مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 18:302023-06-25سياسي

معاصرسازی صنایع دستی با اتصال به خانه های خلاق


معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور با بیان اینکه ماموریت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارتباط تنگاتنگی با حوزه صنایع دستی دارد، معاصرسازی صنایع دستی با اتصال به خانه های خلاق را اقدامی عملی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در نشست سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه صنایع دستی صنعتی برخواسته از هوش و سلیقه تاریخی ماست، افزود: همکاری های نزدیک و جلسات پیوسته در مرکز پژوهشکده دانش های بنیادی داشتیم.

همچنین در طرح اقتصاد فرهنگ بر این اعتقاد هستیم که صنایع دستی تمامی ابعاد سند ملی توسعه فناوری های فرهنگی و نرم را در بر می گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت های صنایع دستی ایران و اقلیم ها و حوزه های مختلفی را که در بر می گیرد، بیان کرد: اتصال دانش به توسعه که وظیفه اصلی معاونت علمی و فناوری است در صنایع دستی یک اقتصاد هویت بنیان را دنبال می کند و تضمین کننده تاب آوری است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی با بیان اینکه در جلسات متعدد با آقای حسنلو توجه کارشناسان کسب و کار به صنایع دستی جلب شده است، ادامه داد: با توجه به اینکه صنایع دستی با رویکرد سنتی و برخواسته از ذوق هنری تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاصرسازی صنایع دستی با اتصال به خانه های خلاق

معاصرسازی صنایع دستی با اتصال به خانه های خلاق