مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 13:502023-07-14سياسي

شورای نگهبان چشم بینای نظام برای انتخابات است


شورای نگهبان در حقیقت نگهبان قانون اساسی جمهوری اسلامی می باشد و مقام معظم رهبری می فرمایند که شورای نگهبان چشم بینای نظام برای انتخابات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام علیرضا صفایی، در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: خداوند در سوره مبارکه نور می فرمایند که هرکسی که فرمان خدا و رسول خدا را اطاعت کند و پرهیزگار باشد پس چنین کسی را پیروزی و سعادت خواهد بود.

تقوا و خداترسی و همچنین مراقب اعمال و کردار خود بودن آثار بسیاری ارزشمندی دارد که در قیامت انسان جزو اهل سعادت خواهد بود.

وی افزود: امروز 25 ماه ذی الحجه روز نزول سوره مبارکه هل اتی (دهر یا انسان) درشان و منزلت اهل بیت پیامبر (ص) است که اشاره به داستان ایثار خانواده امام علی علیه السلام دارد که در ماه رمضان به مدت سه روز وعده افطارشان را تقدیم فقرا کردند و خودشان هم تنها با آب افطار کردند.

امام جمعه موقت گچساران تصریح کرد: امروز را روز خانواده نام گذاشته اند و مبنا این است که مسلمانان الگوی خودشان را خانواده امیرالمؤمنین علیه السلام قرار دهند و باید در همه مباحث و عرصه ها الگوی همه مسلمانان خانواده امام علی علیه اسلام باشد اگرچه امروز نیز روز تکریم بازنشستگان نام گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان چشم بینای نظام برای انتخابات است

شورای نگهبان چشم بینای نظام برای انتخابات است