مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 تیر 1402 ساعت 18:152023-06-28سياسي

ثبت نام افراد فاقد شناسنامه اینترنتی شد


با توجه به رویکرد های دولت سیزدهم و وزیر کشور مبنی بر تعیین تکلیف افراد فاقد شناسنامه، سازمان ثبت احوال کشور در سال 1401 با مهیا کردن زیرساخت های لازم، - اختصاص شناسه واحد برای ایرانیان فاقد شناسنامه را در دستور کار خود قرار داد.

رییس سازمان ثبت احوال کشور از راه اندازی سامانه الکترونیکی جهت ثبت نام فاقدین شناسنامه خبر داد و گفت: ثبت نام این افراد با راه اندازی سامانه الکترونیکی http://faghedin.

sabteahval.

ir صورت می گیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، هاشم کارگر؛ معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور درباره تخصیص شناسه و صدور کارت موقت برای فاقدین شناسنامه اظهار کرد: با توجه به رویکرد های دولت سیزدهم و وزیر کشور مبنی بر تعیین تکلیف افراد فاقد شناسنامه، سازمان ثبت احوال کشور در سال 1401 با مهیا کردن زیرساخت های لازم، اختصاص شناسه واحد برای ایرانیان فاقد شناسنامه را در دستور کار خود قرار داد.

  وی با اشاره به اینکه هم اکنون به منظور تسهیل امور شهروندان، ثبت نام این افراد با راه اندازی سامانه الکترونیکی http://faghedin.

sabteahval.

ir صورت می گیرد، گفت: این امر به منظور شناسایی، صدور کارت موقت و در نهایت تعیین تکلیف افراد فاقد شناسنامه با هدف استفاده از خدمات اجتماعی در راستای تکالیف دستورالعمل مقابله با فقر مطلق و کمک به ایجاد سازو کار های قانونی برای ارائه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام افراد فاقد شناسنامه اینترنتی شد

ثبت نام افراد فاقد شناسنامه اینترنتی شد