مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-18سياسي

چگونه می توان در خانواده، میزبان کودکان بهزیستی شد؟


سرپرست معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خوزستان جزییات اجرای طرح سیمرغ و نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در خانواده میزبان را تشریح کرد.

- ایسنا/خوزستان سرپرست معاونت امور اجتماعی اداره کل بهزیستی خوزستان جزییات اجرای طرح "سیمرغ" و نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در خانواده میزبان را تشریح کرد.

علی حسن زاده در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح سیمرغ به منظور نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در خانواده میزبان اظهار کرد: امکان نگهداری برخی کودکان در خانواده زیستی خودشان وجود ندارد و این مساله به این دلیل است که پدر و مادر شرایط لازم یا صلاحیت نگهداری از کودک را ندارند یا اصلا پدر و مادری وجود ندارد.

این کودکان تا زمان ایجاد شرایط برای والدین یا احراز صلاحیت والدین در مراکز بهزیستی می مانند و کودکانی که سرپرست ندارند نیز با حکم قضایی در همین مراکز نگهداری می شوند.

وی با بیان اینکه حدود 232 کودک در مراکز بهزیستی در حال نگهداری هستند، افزود: دریافت حکم از قاضی برای واگذاری کودک به خانواده، فرزندخواندگی یا امین موقت شش ماه طول می کشد و به منظور جلوگیری از ورود آسیب روحی و روانی به کودکان و زندگی در محیط گرم خانواده می توان این کودکان را به خانواده میزبان سپرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه می توان در خانواده، میزبان کودکان بهزیستی شد؟

چگونه می توان در خانواده، میزبان کودکان بهزیستی شد؟