مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 12:052023-07-20اجتماعي

فرمانده جدید انتظامی باید استان کرمان را برای مجرمان نا امن کند


از امروز سردار فرشید وظیفه دارد استان کرمان را برای کسانی که نا امنی در استان ایجاد می کنند، به شدت نا امن کند و روزگار سارقین، - ایسنا/کرمان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از امروز سردار فرشید وظیفه دارد استان کرمان را برای کسانی که نا امنی در استان ایجاد می کنند، به شدت نا امن کند و روزگار سارقین، زورگیران و کسانی که قصد دارند به امنیت مردم خدشه وارد کنند، سخت خواهد شد.

سردار احمدرضا رادان صبح امروز 29 تیرماه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان با تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا اظهار کرد: وقتی محرم و عاشورا و کربلا هست، گویا همه چیز هست و زندگی هست؛ وقتی محرم هست، تلاش، ایثار، فداکاری، دانش، معرفت، علم و ادب و همه آن چیزی را که می شود در سرلوحه یک زندگی خوب قرار داد، وجود دارد.

وی افزود: مردم شایسته خدمت و تکریم هستند و اگر همه فرهنگ عاشورا را در فداکاری امام حسین علیه السلام و حضرت زینب سلام الله علیها تصور کنیم، گویا چیزی جز درس خدمت از جنس فداکاری و گذشت نیست و در این زندگی دنیا باید خدمت کرد و در این صورت رفتن ما حکیمانه و عالمانه مانند شهدا و حاج قاسم خواهد بود.

رادان با قدردانی از سختکوشی سردار ناظری فرمانده سابق انتظامی استان کرمان بیان کرد: سردار فرشید برای انجام ماموریت سخت تر پا به عرصه جدید خدمتی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده جدید انتظامی باید استان کرمان را برای مجرمان نا امن کند

فرمانده جدید انتظامی باید استان کرمان را برای مجرمان نا امن کند