مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 30 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-21سياسي

همایش شیرخوارگان حسینی در گناوه برگزار شد


همزمان با سراسر کشور، همایش شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم و در سومین روز از ماه عزای حسینی در مصلی جمعه گناوه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همایش شیرخوارگان حسینی صبح امروز در نخستین جمعه ماه محرم و در سومین روز از ماه عزای حسینی برگزار شد و مصلای جمعه گناوه پذیرای مادرانی بود که همراه با شیرخوارگان سبز و سفید پوش با پیشانی بندهایی با مضمون یا حضرت علی اصغر (ع) به یاد کوچک ترین شهید دشت کربلا آمده بودند تا بگویند راه علی اصغر (ع) با گذشت قرن ها همچنان ادامه دارد.

مادران زینبی با حضور در این آیین معنوی، کودکان خود را برای توسل به حضرت علی اصغر (ع) روی دستان خود گرفته و هم ناله با زنان کربلا برای غربت و مظلومیت سرور و سالار شهیدان در غم پر پر شدن طفل 6 ماهه امام (ع) ناله سر دادند و همنوا با زمزمه های رباب در غمناک ترین حادثه روز کربلا اشک ماتم ریختند و عزاداری کردند.

در این همایش باشکوه قرائت نذر نامه خوانی انجام شد و مادران با قرائت نذر نامه شیرخوارگان خود را مفتخر به نذر سربازی ولی عصر (عج) کردند.

همچنین یکی از مداحان اهل بیت (ع) در مظلومیت سرور و سالار شهیدان و عزای طفل شش ماهه این امام مظلوم، مرثیه سرایی کرد و مادران را در این همایش با مرثیه شهید شش ماهه همراهی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش شیرخوارگان حسینی در گناوه برگزار شد

همایش شیرخوارگان حسینی در گناوه برگزار شد