مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:252023-07-22سياسي

«پذیرش قطعنامه 598» محور موضوعات فعالان فرهنگی بوشهر


هشتمین نشست سالانه فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر صبح امروز به مناسبت سالروز صدور پیام امام خمینی درباره پذیرش قطعنامه 598 در روستای بحیری شهرستان دشتی (مزار شهید نادر مهدوی) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، هشتمین نشست سالانه فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان بوشهر صبح امروز به مناسبت سالروز صدور پیام امام خمینی درباره پذیرش قطعنامه 598 در روستای بحیری شهرستان دشتی (مزار شهید نادر مهدوی) برگزار شد.

  این نشست طی این دو بخش، تعدادی از فعالان فرهنگی و همچنین برخی مدیران دستگاه های حاکمیتی، به بیان نظرات و تجربیات خود پرداختند.

  امروز جنگ فقر و غنا آغاز شده است.

؛ این جمله یکی از کلیدی ترین و البته فراموش شده ترین فرازهای پیام امام خمینی در پذیرش قطعنامه 598 است که حال برای هشتمین بار به عنوان موضوع محوری نشست فعالان فرهنگی استان بوشهر روی میز گفتگوی آن ها قرار گرفته است.

  در ادامه این نشست در قالب گعده و گفت وگوی عمومی حضار ادامه پیدا کرد و در این بخش نیز حدود 20 تن از حضار به بیان نظرات خود در زمینه نقش حکمرانی مردمی در جنگ فقر و غنا، نسبت حلقه ی میانی با جنگ فقر و غنا، تبیین ابعاد جنگ فقر و غنا، محدوده درگیری جنگ فقر و غنا، نقش لیبرالیسم و کمونیسم در جنگ فقر و غنا، وجه تمایز درگیری های واقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پذیرش قطعنامه 598» محور موضوعات فعالان فرهنگی بوشهر

«پذیرش قطعنامه 598» محور موضوعات فعالان فرهنگی بوشهر