مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 17:402023-07-09سياسي

تنش آبی روستاهای همدان با اقدام جهادی حل شود


هر چه سریع تر تنش آبی روستاهای همدان با اقدام جهادی حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرماندار همدان ضمن بازدید از 5 روستای بخش مرکزی اقدامات شرکت آب و فاضلاب در راستای تأمین آب شرب پایدار و چگونگی پیشرفت اجرای طرح جهاد آبرسانی در سطح روستاهای شهرستان را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

مسلم مخفی با اشاره به اجرای طرح جهاد آبرسانی به روستاها در دولت مردمی اظهار کرد: در این طرح طی توافقنامه ای توسط شرکت آب و فاضلاب با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و بسیج سازندگی، رفع مشکل آب شرب و تأمین پایدار آن در سطح روستاها مد نظر قرار گرفته است.

وی افزود: هرچه سریع تر طرح جهاد آب رسانی برای رفع مشکل تعدادی از روستاهای شهرستان اجرایی شود همچنین تعدادی از قنوات نیز در روستاها نیاز به لایروبی دارند که جهاد کشاورزی باید با جدیت بیشتری به دنبال تأمین منابع اعتباری مورد نیاز و اقدام مقتضی باشد.

فرماندار همدان با بیان اینکه یکی از اولویت های دولت مردمی رفع محرومیت از چهره روستاها است، گفت: در راستای محرومیت زدایی و رفع مشکل، اصلاح و توسعه شبکه توزیع، احداث مخزن، حفر چاه و لایروبی چشمه، قنات و چاه های در حال استفاده در دستور کار دستگاه های اجرایی ذیربط قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنش آبی روستاهای همدان با اقدام جهادی حل شود

تنش آبی روستاهای همدان با اقدام جهادی حل شود