مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-13سياسي

خانواده های شهیدان و ایثارگران مایه عزت جامعه هستند


نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که خانواده های شهدا و ایثارگران سرمایه و عزت هستند، گفت: باید این سرمایه ها را حفظ کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی پیش ازظهر پنجشنبه در دیدار با معاون سلامت بنیاد شهید کشور با گرامی داشت روز مباهله، گفت: جانبازان ایثارگران خانواده های شهدا سرمایه و عزت محسوب می شوند و باید این سرمایه ها را در جامعه حفظ کرد.

وی با بیان اینکه دلخوری های درونی خانواده های شهیدان و ایثارگران نیست اثرات وضعی دارد، گفت: این جامعه هدف بسیار ارزشمند است و باید نیازهای آنان تأمین شود زیرا مایه عزت و سرافرازی جامعه هستند.

نماینده ولی فقیه مازندران با بیانی که همه مسئولان و نهادها موظف هستند برای پیگیری امور جانبازان و ایثارگران پای کار بیایند، گفت: فقط بنیاد شهید متولی امور ایثارگران نیست و همه باید به بنیاد شهید کمک کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه برخی از افراد استحقاق دریافت درصد بیشتری از جانبازی را دارند گفت هر چند ممکن است برخی از افراد از داشتن مدارک و مستندات لازم محروم باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر ضرورت حفظ جایگاه ارزشی و معنوی جامعه هدف بنیاد شهید، گفت: در این راستا کار فرهنگی باید انجام شود، همچنین برخی از جانبازان استحقاق درصد بیشتری دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده های شهیدان و ایثارگران مایه عزت جامعه هستند

خانواده های شهیدان و ایثارگران مایه عزت جامعه هستند