مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 14:102023-07-10اقتصادي

80 درصد تجهیزات پتروشیمی گچساران تولید داخل است


نشان زاده از انتقال 25 تا 30 تن ان جی ال در ساعت به بندر امام خبر داد و گفت: 80 درصد تجهیزات پتروشیمی گچساران تولید داخل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن نشان زاده مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه پتروشیمی صنعت نوپایی در استان کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: شهرستان گچساران یکی از شهرهای نفتی است که در سال 1302 اولین تحقیقات در این شهر انجام گرفت و در سال 1318 چاه نفت به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: رویکرد جدید هلدینگ خلیج فارس پس از تغییر مدیریت ارتقا پتروشیمی گچساران بود که با توجه به نقشی که برای ما تعریف شده آن را انجام دهیم هر طرح نیمه را به سر انجام برسانیم.

نشان زاده اضافه کرد: خوراک مجتمع یک میلیون و 250 هزار تن گاز اتان است که از شرکت گاز بیدبلند خلیج فارس با خط لوله ای به طول 90 کیلومتر انتقال داده می شود.

به گفته نشان زاده با توجه به اینکه در پتروشیمی هویزه خلیج فارس مشکل تأمین خوراک را داشت و در حال حاضر بین 25 تا 30 تن ان جی ال در ساعت به بندر امام منتقل می شود پس از این طرح مهم برای جلوگیری از گازهای فلز تکمیل پتروشیمی گچساران بود که از ابتدای تأسیس فراز و نشیب های فراوانی داشت از تغییرات مدیریتی تا تغییرات پیمانکاری و نبود منابع مالی برای این مجتمع باعث شد این مجتمع تا کنون در مدار تولید قرار نگیرد وی خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد تجهیزات پتروشیمی گچساران تولید داخل است

80 درصد تجهیزات پتروشیمی گچساران تولید داخل است