مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 17:152023-06-27سياسي

تصاویری از شناورهای جدید کلاس شهید سلیمانی سپاه


فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران وعده رونمایی از 4 فروند شناور کلاس شهید سلیمانی را در سال جاری داده است که تصاویری از 2 فروند در حال ساخت آن منتشر شده است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از دانشجو، طبق وعده فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قرار است امسال 4 فروند دیگر از شناور های رزمی رده شهید سلیمانی به این نیرو تحویل شود.

به گفته سردار تنگسیری، در کلاس شناور های شهید سلیمانی یک شناور به نام شهید صیاد شیرازی که افتخار نیرو های مسلح بود همچنین یک شناور دیگر در این کلاس با نام شناور شهید حسن باقری ، یک شناور به نام شهید مجاهد ابومهدی المهندس و یک شناور دیگر (شهید رییسعلی دلواری) از این کلاس امسال وارد سازمان می شود، یعنی امسال از 4 شناور از کلاس شهید سلیمانی رونمایی خواهیم کرد.

این شناور ها از نوع بدنه کاتاماران و با سرعت 45 گره و با موشک های 750 و 300 کیلومتری امسال وارد سازمان نیروی دریایی خواهند شد.

یکی از این شناور ها توسط وزارت دفاع، یکی توسط نیروی دریایی سپاه و دو شناور هم توسط شرکت های دانش بنیان در حال ساخت است.

در تصویر اول، وضعیت شناور در حال ساخت در صنایع وزارت دفاع در بندرعباس و در تصویر دوم وضعیت شناور در حال ساخت در صنایع دریایی شهید محلاتی ندسا در بوشهر دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویری از شناورهای جدید کلاس شهید سلیمانی سپاه

تصاویری از شناورهای جدید کلاس شهید سلیمانی سپاه