مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 22:552023-07-08دانش

مزایای ثبت نام دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان


رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان مزایای ثبت نام دانشجو در 14 رشته مقاطع کاردانی و کارشناسی این مرکز آموزشی را تشریح کرد.

- ایسنا/گلستان رییس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان مزایای ثبت نام دانشجو در 14 رشته مقاطع کاردانی و کارشناسی این مرکز آموزشی را تشریح کرد.

محمدابراهیم زنگانه عصر امروز شنبه 17 تیرماه 1402 در جمع خبرنگاران با اشاره به برخی اقدامات مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان، اظهار کرد: این مرکز آموزشی از سال 1388 با دو رشته فعالیت خود را آغاز کرد و تحصیل هدفمند با بهترین آینده شغلی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و ظرفیت سازی را به عنوان اصلی ترین هدف پیشرفت در دستور کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه علاقمندان می توانند در این مرکز در 14 رشته مقطع، مدیریت کسب و کار، مدیریت امور اداری، فناوری اطلاعات، حسابداری امور مالی، مددکاری اجتماعی، تربیت بدنی، ایمنی کار و حفاظت فنی، تجهیزات پزشکی و حقوق تحصیل کنند، ادامه داد: تحصیل در رشته های فنی برای خانواده شهدا و جانبازان بالای 25 درصد رایگان است.

رییس مرکز آموزش جهاد دانشگاهی گرگان با تأکید بر اینکه طی یک سال اخیر شاهد رشد 64 درصدی تعداد دانشجو در مرکز فوق هستیم، افزود: در مدت مذکور دانشجویان مرکز از 225 دانشجو به 370 نفر افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مزایای ثبت نام دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان

مزایای ثبت نام دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی گرگان