مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 تیر 1402 ساعت 08:502023-07-15سياسي

پتروشیمی دوای درد بیکاری یا سوهان روح جوانان گچسارانی؟!


بعد از چندین سال که قرار است پتروشیمی گچساران به دست رییس جمهور افتتاح شود باید پرسید که تا چه اندازه برای جوانان بیکار این شهرستان فایده خواهد داشت.

- فرماندار گچساران می گوید: تعداد کارگران غیر بومی در این پروژه زیادتر از افراد بومی است و این را نیز خود پتروشیمی گچساران هم پذیرفته است.

وی بیان کرد: در جذب نیرو جلسات متعددی با مدیرعامل قبلی و فعلی پتروشیمی برگزار کردیم و مدیرعامل فعلی نیز قول دادند که در جایی که نیروی تخصصی موردنیاز در گچساران نبود اقدام به بکارگیری نیروی غیربومی خواهند کرد.

فرماندار گچساران خاطرنشان کرد: مکاتباتی با استاندار در خصوص بکارگیری نیروهای غیر بومی در پتروشیمی انجام شده و در شورای تامین نیز این موضوع مطرح گردید و ما پیگیر این موضوع هستیم.

**معاون برنامه ریزی و توسعه کسب وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس می گوید: معتقدم 90 درصد نیروهای که امروز در پتروشیمی گچساران مشغول هستند به سفارش سیاسیون آمده اند حسن نشان زاده مقدم، معاون برنامه ریزی و توسعه کسب وکار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه گفت: پتروشیمی گچساران بزرگ ترین پروژه صنعتی استان است.

    نشان زاده مقدم ادامه داد: در این پروژه حدود 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروشیمی دوای درد بیکاری یا سوهان روح جوانان گچسارانی؟!

پتروشیمی دوای درد بیکاری یا سوهان روح جوانان گچسارانی؟!