مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 17:452023-07-16سياسي

اخذ مجوز معافیت پرداخت پذیره برای ساکنین محله اسلام آباد سنندج


مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان از رایگان شدن مراحل صدور سند بیش از هزار و 300 خانواده در محله حاشیه نشین اسلام آباد سنندج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان، حجت الاسلام احمد کاروند اظهار کرد: با اخذ مجوز از سازمان اوقاف و امور خیریه برای اولین بار در کشور در راستای حمایت از نوسازی بافت فرسوده و سند دار کردن ساختمان های حاشیه شهر بیش از هزار و 300 خانواده که در املاک محله اسلام آباد و کمربندی 17 شهریور سنندج که جز ساکنین اراضی موقوفه مسجد امین هستند، می توانند به صورت رایگان اقدام به صدور سند مالکیت اعیان کنند.

وی افزود: مردم مناطق مذکور می توانند ظرف 5 ماه آینده جهت انجام مراحل صدور سند مالکیت به اوقاف و امور خیریه شهرستان سنندج مراجعه کنند.

مدیر کل اوقاف استان خاطر اذعان کرد: ساختمان هایی مشمول این مجوز می شوند که قبل از سال 1398 ساخته شده باشند.

حجت الاسلام کاروند ادامه داد: طبق این مجوز مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی به صورت کلی از پرداخت هرگونه پذیره معاف می شوند و سایر ساکنین که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نمی باشند نیز در مرحله اول از پرداخت 20 درصد پذیره اولیه معاف هستند و پرداخت این مبلغ منوط به هنگام انتقال سند به غیر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز معافیت پرداخت پذیره برای ساکنین محله اسلام آباد سنندج

اخذ مجوز معافیت پرداخت پذیره برای ساکنین محله اسلام آباد سنندج