مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 16:212023-07-09ورزشي

واکنش دادگستری استان مرکزی به تغییر کاربری یک مسجد


محسن خیرمند در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک پیرامون تبدیل یکی از مساجد شهر اطراف اراک به باشگاه ورزشی گفت: در بازرسی های اخیر کارشناسان تخصصی این معاونت از یکی از شهرهای استان، با موردی عجیب و در عین حال ناپسند مواجه شدیم و آن تغییر کاربری مسجد واقع در پارک مرکزی این شهر به باشگاه ورزشی بود که باید از مسوولان شهرداری این شهر پرسید که آیا واقعا امکان ساخت یک باشگاه ورزشی مجزا در این شهر وجود نداشت که مسجد را به باشگاه ورزشی تبدیل کردید؟ وی بیان کرد: لازم است مسوولان این شهر در سریع ترین زمان نسبت به اعاده وضعیت محل مذکور به کاربری مسجد اقدام کنند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی با تاکید بر اینکه مساجد از دیرباز کانونی قوی برای  اجتماعات مردمی و بستری برای حل مشکلات مردمی بوده اند که می بایست احیاء و تقویت کارکرد پیشین آنها علی الدوام مورد توجه وافر قرار بگیرد، تصریح کرد: مسوولان دستگاه مدیریت شهری همواره باید دیدی توسعه محور نسبت به کارکرد مساجد در شهرها داشته باشند تا منجر به وفاق و افزایش معنویت در جامعه شود تا هدف نهایی که همان کاهش آسیب های اجتماعی است، حاصل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، گزارش ها حاکی است در یکی از شهرهای اطراف اراک شهرداری این شهر در اقدامی نابخردانه، مسجد محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دادگستری استان مرکزی به تغییر کاربری یک مسجد

واکنش دادگستری استان مرکزی به تغییر کاربری یک مسجد