مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 تیر 1402 ساعت 14:302023-07-05سياسي

نقش مهم مسائل فرهنگی در پایین بودن نرخ جمعیت در مازندران


استاندار مازندران نقش مسائل فرهنگی را در پایین بودن نرخ جوانی جمعیت مهم دانست و گفت: با خلا فرهنگی در این زمینه روبرو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور ظهر چهارشنبه در مراسم اهدای 154 قطعه زمین به خانوارهای دارای سه فرزند به بالا یکی از بحث های مهم محوری در دولت سیزدهم را توجه به جوانی جمعیت بیان کردو گفت استان مازندران متأسفانه به دلایل مختلفی از جمله مباحث فرهنگی در حوزه جمعیت با مشکلات است وی با بیان این که مباحث اقتصادی صرفاً در جوانی جمعیت نقش ندارند گفت: نقش مسائل فرهنگی در این زمینه به تأثیر نیست و می طلبد تا متولیان مسائل فرهنگی در این زمینه برنامه ریزی داشته باشند.

وی با اظهار اینکه مسائل فرهنگی یکی از عوامل تأثیرگذار در پایین بودن نرخ جمعیت در استان است اضافه کرد مازندران از دیرباز مورد توجه کسانی بوده است را برای تفریح و تفرج انتخاب کرده اند و خوش نشینان ویلاداران و کسانی که جزو طبقات بالای اجتماعی هستند تأثیرات فرهنگی بر استان گذاشته اند.

استاندار مازندران با بیان این که در استان دچار خلأ فرهنگی در زمینه جوانی جمعیت هستیم ارائه مشوق هایی را برای جوانی جمعیت ضروری دانست و گفت: باید برای رفع خلاء استراتژیک فرهنگی مشوق هایی را در نظر بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم مسائل فرهنگی در پایین بودن نرخ جمعیت در مازندران

نقش مهم مسائل فرهنگی در پایین بودن نرخ جمعیت در مازندران