مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 تیر 1402 ساعت 14:252023-07-02سياسي

انتقاد زیدآبادی از «تنگنای اقتصادی و تداوم پلمپ درمانی!»


مسئول یک مرکز گردشگری یا تجاری یا تفریحی با کدام مجوز و با چه شیوه ای می تواند مانع تردد بانوان بدون روسری به محوطه تحت مدیریت خود شود؟ آیا باید روز و شب با مردم درگیری فیزیکی پیدا کند؟ چه نهادی حاضر به پذیرش مسئولیت درگیری و منازعه مردم با مردم است؟ اگر .

- مسئول یک مرکز گردشگری یا تجاری یا تفریحی با کدام مجوز و با چه شیوه ای می تواند مانع تردد بانوان بدون روسری به محوطه تحت مدیریت خود شود؟ آیا باید روز و شب با مردم درگیری فیزیکی پیدا کند؟ چه نهادی حاضر به پذیرش مسئولیت درگیری و منازعه مردم با مردم است؟ اگر ضرب و جرح و قتلی در این منازعات رخ دهد، کدام فرد یا نهاد پاسخگوست؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ احمد زیدآبادی فعال سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: پلمپ مراکز گردشگری و تفریحی و تجاری به دلیل حضور یا تردد بانوان فاقد روسری در آن مراکز، همچنان ادامه دارد.

مسئول یک مرکز گردشگری یا تجاری یا تفریحی با کدام مجوز و با چه شیوه ای می تواند مانع تردد بانوان بدون روسری به محوطه تحت مدیریت خود شود؟ آیا باید روز و شب با مردم درگیری فیزیکی پیدا کند؟ چه نهادی حاضر به پذیرش مسئولیت درگیری و منازعه مردم با مردم است؟ اگر ضرب و جرح و قتلی در این منازعات رخ دهد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد زیدآبادی از «تنگنای اقتصادی و تداوم پلمپ درمانی!»

انتقاد زیدآبادی از «تنگنای اقتصادی و تداوم پلمپ درمانی!»