مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 تیر 1402 ساعت 23:152023-07-01سياسي

اردوی «راهیان پیشرفت» در آموزش و پرورش جدی گرفته شود


نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، گفت: راهیان پیشرفت را برای دانش آموزان و معلمان باید جدی بگیریم متاسفانه بعضی اوقات معلین مطالبی را مطرح می کنند که انگار هیچ اطلاعاتی از ظرفیت ها و پیشرفت کشور ندارند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، امروز در شورای آموزش و پرورش استان البرز که در محل سالن شهدای دولت برگزار شد، اشاره ای به آیه ای از قرآن کریم در ارتباط با اوقات فراغت کرد و گفت: 9 ماه آموزش رسمی اتفاق افتاد، تعطیلی نباید داشته باشیم متاسفانه این باب شده 3ماه تابستان کلا تعطیل است.

وی با بیان اینکه 3ماه تابستان معلم و دانش آموز تعطیل است، افزود: باید از این 3ماه نهایت استفاده را کنیم چرا که غفلت کرده ایم و باید هم افزا در این جهت حرکت کنیم تا اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

  عباسی با اشاره به اینکه تابستان 3ماه تعطیلی را داریم، بیان کرد: تمام دستگاه ها باید پای کار باشند و از ظرفیت های استان استفاده کنیم.

  وی اشاره ای به برنامه ششم کرد و گفت: در برنامه ششم تکلیف بوده در آموزش مدارس درصدی به مهارت آموزی اختصاص داده شود.

  عباسی با بیان اینکه امروزه نگرانی خانواده فضای مجازی است، تصریح کرد: باید تهدیدی که وجود دارد را به فرصت تبدیل کنیم و از ظرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی «راهیان پیشرفت» در آموزش و پرورش جدی گرفته شود

اردوی «راهیان پیشرفت» در آموزش و پرورش جدی گرفته شود