مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 تیر 1402 ساعت 09:402023-07-17اقتصادي

احداث سد بالاخانلو 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با بیان اینکه احداث سد بالاخانلو 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: با احداث این سد ب شرب 5 شهر و 30 روستای جنوب استان قزوین تأمین خواهد شد.

- قزوین- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین با بیان اینکه احداث سد بالاخانلو 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: با احداث این سد آب شرب 5 شهر و 30 روستای جنوب استان قزوین تأمین خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، کیومرث سبزی معاون امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور در بازدید از روند اجرایی سد بالاخانلو، سد و شبکه آبیاری و زهکشی نهب استان قزوین اظهار کرد: خوشبختانه همکاری مناسب عوامل کارفرما، مشاور و پیمانکار در کنار تعهد و تخصص آنها سبب شده تا شاهد کیفیت بسیار خوبی در زمینه اجرای پروژه های عمرانی در حوزه منابع آبی استان قزوین باشیم.

وی گفت: موضوع مربوط به اعتبارات و تخصیص به موقع منابع مالی یکی از موضوعات مطروحه در پروژه های عمرانی در حوزه منابع آبی می باشد که امیدواریم با برنامه ریزی های صورت گرفته بزودی شاهد گشایشی در این خصوص باشیم.

معاون امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور بیان کرد: از آنجایی که بهره برداری از پروژه های عمرانی در حوزه منابع آبی در هر منطقه ای می تواند منشأ خیر و برکت و سبب رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سد بالاخانلو 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

احداث سد بالاخانلو 78 درصد پیشرفت فیزیکی دارد