مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-03اجتماعي

مجوز تاسیس 5مدرسه نمونه دولتی و شبانه روزی در کهگیلیویه و بویر احمد صادر شد


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویر احمد از صدور مجوز تأسیس و راه اندازی مدارس نمونه دولتی شبانه روزی در سه شهرستان استان خبر داد -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج محمدجمالی آرند گفت : با پیگیری های وزارتی و کار کارشناسی به منظور ارتقاء کیفیت آموزش و ایجاد فرصت های مناسب آموزشی وتربیتی برای دانش آموزان مستعد مناطق کمتر برخوردار، با صدور مجوز راه اندازی این مدارس در سال تحصیلی 1403- 1402 موافقت شد.

جمالی گفت: دبیرستان های حجاب دخترانه و نمونه توحیدی پسرانه در شهرستان بویراحمد ،دبیرستان جوادیه در دهدشت ،دبیرستانهای آزادگان و فروغ دانش در شهرستان گچساران از مدارس نمونه دولتی شبانه روزی متوسطه اول است که مجوز تاسیس و راه اندازی آنان بر اساس دستورالعمل اجرایی مدارس نمونه دولتی متوسطه اول از وزارت آموزش وپرورش اخذ شده است .

وی بیان کرد: ظرفیت پذیرش 60 دانش آموز متوسطه اول برای هر یک از مدارس نمونه دولتی شبانه روزی اخذ شده در شهرستان های بویر احمد ، دهدشت ، گچساران صادر شده است .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان درپایان ضمن تقدیر از تلاشها وپیگیرهای همکاران ستادی حوزه آموزش دوره اول متوسطه گفت: دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار تحت پوشش تحصیلی این مدارس قرا می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز تاسیس 5مدرسه نمونه دولتی و شبانه روزی در کهگیلیویه و بویر احمد صادر شد

مجوز تاسیس 5مدرسه نمونه دولتی و شبانه روزی در کهگیلیویه و بویر احمد صادر شد