مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 15:152023-06-25حوادث

کشف 18 میلیارد ریال پوشاک قاچاق در ایلام


فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف یک انبار پوشاک قاچاق به ارزش 18میلیارد ریال در حاشیه شهر ایلام خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار جمال سلمانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در پی اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و رصد قاچاقچیان مبنی بر ورود کالای قاچاق، خارجی و فاقد مدارک گمرکی به صورت غیر قانونی به داخل شهر ایلام، شناسایی وارد و توزیع کنندگان این اقلام به صورت ویژه در دستورکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از شگردهای پلیسی و اقدامات شبانه روزی موفق به شناسایی یک انبار حاوی پوشاک خارجی قاچاق در حاشیه شهر ایلام شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی طی هماهنگی با مرجع قضایی در این بازدید از انبار 6 هزار و200 کیلوگرم، انواع البسه خارجی و قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را 18 میلیارد ریال اعلام کردند، تصریح کرد: دراین راستا 4 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار سلمانی با اشاره به اینکه قاچاق کالا موجب بیکاری، رونق تولید می شود گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار یا تهیه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 18 میلیارد ریال پوشاک قاچاق در ایلام

کشف 18 میلیارد ریال پوشاک قاچاق در ایلام