مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 09:102023-07-03فرهنگي

«ماهی سیاه کوچولو» در پارک لاله/«دریاچه قو» ارمنستان دیدنی می شود


پنجمین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک میزبان اجرای 10 اثر نمایشی در بخش های مختلف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روز دوشنبه 12 تیر و در پنجمین روز از نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک 10 اثر نمایشی در بخش های بین الملل، کودک و نوجوان، بزرگسال و فضای باز اجرا می شود.

در این روز سالن قشقایی مجموعه تئاتر در 2 نوبت 17 و 19 میزبان نمایش دریاچه قو به نویسندگی و کارگردانی سامسون موسسیان از ارمنستان با مدت زمان 45 دقیقه می شود.

نمایش شوآف نیز به نویسندگی و کارگردانی کاوه مهدی از تهران با مدت زمان 35 دقیقه در 2 نوبت 18 و 20 در سالن چهارسوی تئاتر شهر روی صحنه می رود.

آی تک به نویسندگی و کارگردانی فاطمه برمال از اردبیل با مدت زمان 40 دقیقه، اثری است که در 2 نوبت 17 و 19 در کارگاه نمایش مجموعه اجرا می شود.

در پنجمین روز نوزدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران-مبارک، نمایش سبز آبی به نویسندگی رضا فقیهی و کارگردانی مرجان خورسند از تهران با مدت زمان 40 دقیقه در 2 نوبت 18 و 20 در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می رود.

همچنین در سالن گلستان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در بوستان لاله نیز نمایش ماهی سیاه کوچولو نوشته نسرین خنجری و کارگردانی حجت هاشمی از تهران با مدت زمان 45 دقیقه اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ماهی سیاه کوچولو» در پارک لاله/«دریاچه قو» ارمنستان دیدنی می شود

«ماهی سیاه کوچولو» در پارک لاله/«دریاچه قو» ارمنستان دیدنی می شود