مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 09:352023-06-22اقتصادي

نابسامانی در پرداخت مطالبات گندم کاران بهبهان


پرداخت نشدن مطالبات به موقع گندم کاران بهبهانی موجب نارضایتی و گله مندی کشاورزان شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهبهان، با وجود استقبال کشاورزان در سال زراعی امسال برای کاشت گندم این انتظار می رفت که دولت حمایت های خود را بیشتر کند تا باعث تشویق کشاورزان در کاشت گندم و همچنین خودکفایی در تولید گندم در کشور شود.

ولی با اعلام نرخ پایین خرید تضمینی گندم توسط شورای قیمت گذاری با توجه به افزایش قیمت ها موجب دلسردی کشاورزان شد و با وجود افزایش چشم گیر برداشت گندم در سراسر کشور این انتظار می رود که شورای قیمت گذاری قیمت خرید گندم را اصلاح کند و همچنین مطالبات کشاورزان را در اسرع وقت پرداخت کند.

مطالبات ما را طبق قیمت اعلام شده بدهید یکی از کشاورزان بهبهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: چهل روز از تحویل گندم به سیلو می گذرد و فقط 60 درصد از پول گندم به من پرداخت شده و تا امروز که پیگیر بقیه مطالبات خود بوده ام جواب های مختلفی گرفته ام.

این کشاورز در ادامه گفت: اگر قرار است نرخ تضمینی گندم افزایش داده شود و پرداخت مطالبات گندم کاران را تا زمان مشخص شدن نرخ جدید معطل بگذارند به کشاورزان ضرر بزرگی وارد می شود، دولت فعلا طبق نرخ موجود تمام مطالبات گندم کاران را پرداخت کند تا از متضرر شدن گندم کاران جلو گیری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نابسامانی در پرداخت مطالبات گندم کاران بهبهان

نابسامانی در پرداخت مطالبات گندم کاران بهبهان