مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 تیر 1402 ساعت 15:312023-07-09اجتماعي

مدارس کهگیلویه در بین مدارس تحول آفرین کشور قرار گرفتند


فریدون فاطمی زاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از انتخاب دو هنرستان و یک دبستان تحولی شهرستان در رویداد بین المللی ایده ها و تجارب تحول آفرین مدرسه ای در سطح کشور خبر داد و ضمن تبریک کسب این سه سهمیه به مدیران مدارس و دانش آموزان گفت: این دو هنرستان از بین 1100 هنرستان کشور انتخاب شدند که موفقیتی بزرگ برای  هنرآموزان، هنرجویان هنرستان شهرستان کهگیلویه است.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه از مدیران و عوامل آموزشی و اجرایی این دو هنرستان تشکر کرد و گفت: هنرستان دخترانه بنت الهدی با مهارت پرورش قارچ دکمه ای و هنرستان دخترانه مطهر با مهارت دوخت لباس زنانه به مرحله کشوری جشنواره الف تا راه یافتند.

وی افزود:دو هنرستان دخترانه بنت الهدی و مطهر با قابلیت های متفاوت به این جشنواره راه یافتند که هنرستان شبانه روزی بنت الهدی با استفاده از پتانسیل و ظرفیت خیرین و همراهی کادر اجرایی و دانش آموزان با راه اندازی کارگاه قارچ دکمه ای برای دانش آموزان و این هنرستان اشتغال زایی و کسب درآمد ایجاد کردند.

 فاطمی زاده افزود: دانش آموزان در هنرستان دخترانه مطهر با آموزش ها و مهارت هایی که در رشته دوخت لباس زنانه کسب کردند توانستند محصولات و نمونه کارهای بسیار با کیفیتی تولید کنند که از نگاه داوران و کارشناسان در نوع خود درخور توجه بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کهگیلویه در بین مدارس تحول آفرین کشور قرار گرفتند

مدارس کهگیلویه در بین مدارس تحول آفرین کشور قرار گرفتند