مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 11:552023-07-08فرهنگي

کسب رتبه های برتر دانشجویان سمنانی در جشنواره فرهنگی و هنری با محوریت قرآن و عترت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، علیرضا عزالدین رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از کسب رتبه های برتر دانشجویان این مجموعه دانشگاهی در سی امین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای سراسر کشور با محوریت قرآن و عترت با حضور .

- رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از کسب رتبه های برتر دانشجویان این مجموعه دانشگاهی در سی امین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای سراسر کشور با محوریت قرآن و عترت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، علیرضا عزالدین رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از کسب رتبه های برتر دانشجویان این مجموعه دانشگاهی در سی امین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه ای سراسر کشور با محوریت قرآن و عترت با حضور 300 شرکت کننده در دو گروه بانوان و آقایان به میزبانی استان خراسان رضوی و دانشکده فنی و حرفه ای شهید منتظری مشهد خبر داد.

عزالدین گفت: یاسین تاجیک از آموزشکده فنی و حرفه ای پسران سمنان در رشته تولیدات رسانه ای رتبه دوم، مارال غلامی دانشجوی از آموزشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان در رشته طراحی پوستر رتبه دوم، نگین فیروزی از آموزشکده فنی و حرفه ای دختران سمنان در رشته تولیدات رسانه ای رتبه سوم و سارا قاسم آبادی از آموزشکده فنی و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسب رتبه های برتر دانشجویان سمنانی در جشنواره فرهنگی و هنری با محوریت قرآن و عترت

کسب رتبه های برتر دانشجویان سمنانی در جشنواره فرهنگی و هنری با محوریت قرآن و عترت