مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 12:352023-07-22سياسي

سنت حسنه گزارش دهی عملکرد سازمان ها به مردم و کارکنان ترویج شود


رییس مرکز پژوهش های مجلس با ارائه گزارش عملکرد این مرکز در سال 1400 به کارکنان و کارشناسان مرکز و مردم، بر ترویج سنت حسنه گزارش دهی عملکرد سازمان ها به مردم و کارکنان سازمان ها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، بابک نگاهداری رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد این مرکز را در کنار ارسال گزارش به مسئولان کشور، به کارکنان و کارشناسان این مرکز و مردم جمهوری اسلامی ایران ارائه کرد.

وی با بیان اینکه ارائه گزارش عملکرد یک سازمان به کارکنان و مردم مهمتر از ارائه آن به مسئولان است، تصریح کرد: سنت حسنه گزارش دهی عملکرد سازمان ها به مردم و کارکنان مجموعه، ترویج شود و به فرهنگ تبدیل شود.

رییس مرکز پژوهش های مجلس با تشکر و قدردانی از تلاش های کارکنان و کارشناسان این مرکز، عنوان کرد: از داشتن چنین همکارانی به خود می بالم و تلاش های شبانه روزی آنها را ارج می نهم.

گزارش عملکرد مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی جهت ارائه به مردم شریف ایران اسلامی در سال های 1400 و 1401 به شرح زیر است؛ 1- رشد 104 درصدی در تولید گزارش های راهبردی و نظارتی نسبت به سال 1399 ، از 222 به 454 مورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنت حسنه گزارش دهی عملکرد سازمان ها به مردم و کارکنان ترویج شود

سنت حسنه گزارش دهی عملکرد سازمان ها به مردم و کارکنان ترویج شود