مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 تیر 1402 ساعت 20:552023-07-06سياسي

مخالفت دولت انگلیس با قرار دادن سپاه در فهرست «تروریستی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس پاره ای از درخواست ها برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های اصطلاحاً «تروریستی» را رد کرد.

- مخالفت دولت انگلیس با قرار دادن سپاه در فهرست تروریستی دولت انگلیس با قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های اصطلاحاً تروریستی مخالفت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، دولت ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس پاره ای از درخواست ها برای قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های اصطلاحاً تروریستی را رد کرد.

  روزنامه گاردین گزارش داد دولت انگلیس در عضو ملاک هایی که به موجب آن ها می توان حامیان و شرکت های مرتبط با یک نهاد را در فهرست تحریم ها قرار داد گسترش داده و از این طریق مجادله های طولانی در درون دولت انگلیس در خصوص مسئله سپاه را حل و فصل کرده است.

  این نظام تحریمی جدید برای اولین بار به وزرای دولت انگلیس امکان خواهد داد بر مبنای فعالیت های یک فرد در خاک انگلیس و (نه فقط در داخل ایران) تحریم هایی را علیه او اعمال تحریم کنند.

  دولت انگلیس پیش از این ایران را به تلاش برای ربودن یا قتل شهروندان آن کشور متهم کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت دولت انگلیس با قرار دادن سپاه در فهرست «تروریستی»

مخالفت دولت انگلیس با قرار دادن سپاه در فهرست «تروریستی»