مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 تیر 1402 ساعت 21:252023-07-22سياسي

یادمان شهدای جاویدالاثر در الشتر احداث می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به احداث یادمان شهید جاویدالاثر در روستای پیرمحمد شاه الشتر بخش فیروزآباد، گفت: یادمان 10 شهید جاویدالاثر دیگر این شهرستان در جوار گلزار شهدا احداث می شود.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به احداث یادمان شهید جاویدالاثر در روستای پیرمحمد شاه الشتر بخش فیروزآباد، گفت: یادمان 10 شهید جاویدالاثر دیگر این شهرستان در جوار گلزار شهدا احداث می شود.

حجت الاسلام هبت الله هاشمی امروز 31 تیر در مراسم یادبود شهید جاویدالاثر نادر سوری که در روستای پیرمحمد شاه الشتر بخش فیروزآباد برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: یادمان شهدا دستور مقام معظم رهبری بوده و این سبک در بنیاد شهید کشور پیاده شده است.

وی با اشاره به وجود 11 شهید جاویدالاثر در شهرستان الشتر، افزود: امروز یادمان شهید جاویدالاثر نادر سوری، در روستای پیرمحمد شاه الشتر بخش فیروزآباد احداث شد و یادمان 10 شهید جاویدالاثر دیگر در جوار ملکوتی شهدای این شهرستان احداث خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به انتظار خانواده شهدا در راستای بازگشت پیکر فرزندانشان، خاطرنشان کرد: برای ما که به درد انتظار نرسیده ایم شاید ساده باشد ولی برای مادر و خواهر شهید این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان شهدای جاویدالاثر در الشتر احداث می شود

یادمان شهدای جاویدالاثر در الشتر احداث می شود