مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 تیر 1402 ساعت 11:102023-06-25بين الملل

فعالیت سامانه فصلی مونسون در هرمزگان


با تقویت سامانه فصلی مونسون از امروز تا اواسط هفته جاری در ارتفاعات و مناطق دریایی استان هرمزگان ناپایداری وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: امروز آب های دریای عمان و شرق تنگه هرمز با افزایش سرعت باد جنوب شرقی و خلیج فارس و جزایر غربی استان (کیش و لاوان) طی ساعات بعدازظهر با وزش باد شمال غربی نسبتا مواج خواهد بود.

شناورهای سبک از تردد دریایی در محدوده آب های جاسک، سیریک، شرق قشم، هرمز، لارک، هنگام، کیش و لاوان خودداری کنند و طی ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات استان به ویژه منطقه بشاگرد رگبار پراکنده باران و رعدوبرق با احتمال تگرگ و تند باد لحظه ای پیش بینی می شود.

با توجه به تقویت بارش های رگباری در ارتفاعات شرقی و شمالی و احتمال سیلابی شدن رودخانه های فصلی توصیه می شود که طی ساعات بعدازظهر از قرارگیری در حریم رودخانه ها و رفتن به مناطق مرتفع خودداری شود.

فعالیت سامانه فصلی مونسون تا اواسط هفته جاری در استان ادامه دارد و بارش های رگباری در ارتفاعات استان تقویت خواهد شد و دریای عمان نیز مواج و متلاطم خواهد بود.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت سامانه فصلی مونسون در هرمزگان

فعالیت سامانه فصلی مونسون در هرمزگان