مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 تیر 1402 ساعت 22:052023-07-04سياسي

اختصاص 120 میلیارد تومان برای کمک به آزادی زندانیان استان اصفهان


مدیرکل زندان های استان اصفهان گفت: بیش از 120 میلیارد تومان برای کمک به آزادی زندانیان استان اصفهان اختصاص داده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر علیرضا بابایی عصر سه شنبه در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان اظهار داشت: طی سالیان گذشته بیشتر زندانیان جرم آنها سرقت بوده است در حالی که قبلاً مواد مخدر بوده است.

وی با بیان اینکه زندان کاشان یکی از سه زندانی است که در استان اصفهان بخش نسوان دارد، ابراز داشت: غیر از کاشان زندان نسوان در اصفهان و گلپایگان نیز وجود دارد.

مدیرکل زندان های استان اصفهان یکی از مهمترین برنامه های پیش رو را توانمندسازی زندانیان دانست و تصریح کرد: به این منظور سعی شده است با آموزش های لازم زندانیان در این حوزه کسب مهارت کنند.

وی با اشاره به اینکه برای حمایت از زندانیان در سطح استان اصفهان نیز اقدامات خوبی انجام شده است، گفت: برای حمایت از زندانیان بیش از 120 میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

بابایی با اشاره به اقدامات مؤثری مؤسسه خیریه امام موسی کاظم (ع) افزود: این اعتبارات با کمک این مؤسسه و در سه بخش زندانیان مستمند، معیشت خانواده و اشتغال زندانیان اختصاص داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 120 میلیارد تومان برای کمک به آزادی زندانیان استان اصفهان

اختصاص 120 میلیارد تومان برای کمک به آزادی زندانیان استان اصفهان