مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 10:502023-06-24اقتصادي

خودرو هیچ جای دنیا در بورس عرضه نمی شود


سخنگوی سازمان تعزیرات با اشاره به غیرقانونی بودن عرضه خودرو در بورس گفت: در هیچ جای دنیا، بورس محل عرضه محصولاتی نظیر خودرو نیست چراکه خودرو شرایط خاص خود را دارد و قواعد و قوانین بورس اجازه نمی دهد کالایی از این دست عرضه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، محمدعلی اسفنانی درباره نتیجه عرضه خودرو در بورس گفت: به نظر شخص بنده عرضه خودرو در بورس کار درستی نبود و غیرقانونی است.

در هیچ جای دنیا، بورس محل عرضه محصولاتی نظیر خودرو نیست چراکه خودرو شرایط خاص خود را دارد و قواعد و قوانین بورس اجازه نمی دهد کالایی از این دست عرضه شود.

چراکه معمولا کالا هایی در بورس عرضه می شوند که امکان کشف قیمت به راحتی برای آن ممکن نبوده و یا مشتریانی محدود دارند.

اسفنانی افزود: شیوه عرضه خودرو در بورس نیز دارای اشکالاتی بوده است و در این راستا معمولا یک برند در میان چندین محصول که جزو تیراژ بالا هم نیست در بورس عرضه می شود و گاه تا صد در صد قیمتِ در نظر گرفته شده، افزایش قیمت پدید کرده است که این مسئله بر خلاف هدف و غایت سیاست گذاران می باشد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در باره راهکار ها گفت: اساسا وقتی کالایی در بورس عرضه می شود، نگاهی منفعت طلبانه به آن صورت می گیرد، چون بخشی از مبالغ به حساب بورس واریز می گردد که مشکل آفرین می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودرو هیچ جای دنیا در بورس عرضه نمی شود

خودرو هیچ جای دنیا در بورس عرضه نمی شود