مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 تیر 1402 ساعت 22:202023-06-27اقتصادي

تکمیل 769 چشمه سرویس بهداشتی در ایلام قبل از شروع مناسک اربعین


استاندار ایلام از روند تکمیل 769 چشمه سرویس بهداشتی و حمام تا قبل از شروع اربعین در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، استاندار ایلام در جریان بازدید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور از طرح های اربعین در مسیر ایلام - مهران، گفت: 769 چشمه سرویس بهداشتی و حمام در تمام نقاط استان و محل تردد زائران در حال احداث است.

وی ادامه داد: از مجموع کل سرویس های بهداشتی و حمام در حال ساخت در کل استان، هم اکنون 44 سرویس بهداشتی و حمام در سه راهی جندالله واقع در مسیر ایلام - مهران با اعتبار 55 میلیارد ریال در حال ساخت است.

استاندار ایلام تاکید کرد: تلاش می شود تمام این 44 چشمه سرویس های بهداشتی تا اربعین و قبل از حضور زائران در استان به پایان برسد.

بهرام نیا یاداور شد: علاوه بر تکمیل سرویس های بهداشتی بر ساخت مساجد و اقامتگاه های متعدد برای استفاده زائران حاضر در کنگره بزرگ اربعین در مسیرهای تردد زائران تاکید کرد.

استاندار ایلام ادامه داد: به عنوان مثال مسجد سه راهی جندالله با مشارکت سپاه حضرت امیر المومنین ( ع ) استان ایلام در حال احداث است که تا اربعین تکمیل خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بازدید میدانی از تونل شماره یک اربعین، پل رانشی ماربره و پروژه احداث مسجد بین راهی واقع در سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 769 چشمه سرویس بهداشتی در ایلام قبل از شروع مناسک اربعین

تکمیل 769 چشمه سرویس بهداشتی در ایلام قبل از شروع مناسک اربعین