مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 11:502023-06-22اقتصادي

سوم شهریور به نام روز ارس ثبت شود


ثبت حماسه سوم شهریور در سال 1320 به عنوان روز ارس خواسته مردم این خطه از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است زیرا مفاهیم زیادی پشت این خواسته است که می تواند منجر به گسترش فرهنگ شهادت و ایثار و مقاومت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، مجید کیانی، مدیرعامل منطقه آزاد ارس امروز در اختتامیه دومین دو سالانه قصه گویی نهال امید به میزبانی منطقه آزاد ارس اظهار کرد: منطقه آزاد ارس یکی از هفت منطقه قدیم آزاد ایران است و سبد توسعه این منطقه یک سبد بزرگ می باشد.

وی با اشاره بر ظرفیت منطقه آزاد ارس در صنعت، کشاورزی، اقتصادی، گردشگری گفت: منطقه آزاد ارس در صنعت رتبه اول، در بخش کشاورزی نیز رتبه برتر را داراست و به عبارتی قطب گلخانه های کشور است؛ منطقه آزاد ارس در حوزه تجارت نیز به علت قرارگیری در جاده ابریشم ظرفیت بزرگ تجاری دارد و در واقع سابقه جلفا به تجارت است.

کیانی افزود: جشن ژئوپارک ارس دیروز برگزار شد و به شکرانه پروردگار ژئوپارک ارس ملحق به ژئوپارک جهان شد.

وی با بیان اینکه در حوزه احداث و نوسازی مساجد، مدارس، کتابخانه های و سایر بخش های فرهنگی کارهای خوبی در منطقه آزاد ارس انجام گرفته است و بودجه خوبی نیز تخصیص یافته است، گفت: الحاق ژئوپارک ارس به جهان آثار مختلفی در بر می تواند داشته باشد که یکی از این آثارها، موضوع فرهنگی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوم شهریور به نام روز ارس ثبت شود

سوم شهریور به نام روز ارس ثبت شود