مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 تیر 1402 ساعت 20:502023-07-10سياسي

روحانی اهل سنت رییس جدید شعبه مرکز اسلامی گلستان در گنبدکاووس


مدیر مرکز اسلامی گلستان از انتصاب «آخوند عبدالباسط قره باش» به عنوان رییس جدید شعبه مرکز اسلامی گلستان در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیر مرکز اسلامی گلستان از انتصاب آخوند عبدالباسط قره باش به عنوان رییس جدید شعبه مرکز اسلامی گلستان در شهرستان گنبدکاووس خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین نورعلی دیلم عصر امروز دوشنبه 19 تیرماه 1402 در جلسه شورای اداری مرکز اسلامی استان گلستان اظهار کرد: استان گلستان در وحدت، همدلی و انسجام زبانزد کشور است و در سایه این اتحاد برادران اهل تسنن مانند اهل تشیع از خدمات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب در همه زمینه ها بهره مند هستند.

وی با بیان اینکه توجه به صلاحیت و توانمندی در واگذاری امور بدون توجه به مذهب و قومیت یکی از ویژگی های در اولویت بودن شاخصه برادری و برابری نیروهای انقلاب اسلامی است، ادامه داد: این ویژگی در استان گلستان نمود عینی داشته و بارها شاهد حضور و نقش آفرینی برادران اهل سنت در مناصب مدیریتی و اجرایی، نمایندگی مجلس شورای اسلامی و حتی به عنوان نماینده و سفیر در سایر ممالک بودیم که نباید به راحتی از این نعمات چشم پوشی کرد.

مدیر مرکز اسلامی گلستان با تأکید بر اینکه جهت استفاده و واگذاری امور به نخبگان اهل سنت استان بعد از انتصاب آخوند عبدالباسط قره باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحانی اهل سنت رییس جدید شعبه مرکز اسلامی گلستان در گنبدکاووس

روحانی اهل سنت رییس جدید شعبه مرکز اسلامی گلستان در گنبدکاووس