مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 19:502023-07-11اقتصادي

پرداخت 700 میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از جوانی جمعیت


بیش از 700 میلیارد ریال تسهیلات در حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از سوی بانک ها در سه ماه نخست سال جاری در این شهرستان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عنایت رضایی پور عصر سه شنبه در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان آستارا اظهار کرد: فرزندان پشتوانه والدین در دوران کهنسالی و مدیران آینده کشور هستند و باید برای نسل جوان تبیین شود که برای آینده خود فکر کنند وگرنه تداوم این شرایط موجب می شود که روزی ما نیز مجبور شویم از دیگر نقاط جمعیت جوان را جذب کنیم.

فرماندار آستارا با اشاره به آثار تک فرزندی در جامعه گفت: تک فرزندی شرایط جامعه را به سمتی می برد که در آینده خانواده و اقوام تحت تأثیر قرار می گیرند و واژه هایی مانند عمه، خاله، دایی عمو و حتی برادر و خواهر برای آنها غریبه می شود و باید بر این اساس در حوزه اندیشه ای تحولاتی ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: جوانانی که از ایران به کشورهای دیگر رفتند و در مناصب گوناگون فعالیت می کنند در واقع آن کشورها وابسته به این فرزندان ما هستند و مجبورند به هر روشی که شده آنها را نگه دارند و این مشکلات در صورت بی توجهی در آینده گریبانگیر کشور ما نیز خواهد شد.

فرماندار آستارا با اشاره به نقش دستگاه های متولی آموزش در فرهنگ سازی گفت: باید همه دستگاه های متولی مانند آموزش و پرورش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 700 میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از جوانی جمعیت

پرداخت 700 میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از جوانی جمعیت