مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 تیر 1402 ساعت 20:102023-06-24سياسي

راه اندازی میز تصمیم مشترک با دستگاه قضایی استان هرمزگان


استاندار هرمزگان بر راه اندازی میز تصمیم مشترک با دستگاه قضایی استان تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی دوستی عصر شنبه در دیدار با رییس کل دادگستری استان و نشست مشترک با مسئولان قضایی هرمزگان، ضمن تبریک هفته قوه قضاییه، اظهارداشت: دستگاه قضایی استان چه در همکاری با دولت و چه در حوزه های تخصصی کارنامه بسیار موفقی را از خود بر جای گذاشته است و اقدامات انجام شده در حوزه قضا هم از گستردگی مناسبی برخوردار است و موضوعات بسیاری را در بر می گیرد و هم عمیق است و در آن سطحی نگری نشده است.

وی اقدامات دادگستری استان را کم نظیر دانست و با اشاره به کمک های دستگاه قضایی استان به دولت، افزود: در موضوعات مختلف چه در حوزه مناطق آزاد و چه در بحث تداخلاتی که در اراضی وجود داشت مانند بنادر، اموال تملیکی و مبارزه با قاچاق سوخت، دادگستری همواره، همراه ما بوده است.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، گفت: وحدتی که امروز بین سران قوای کشور وجود دارد، اولین ثمره و حاصلش خشنودی قلب نازنین امام زمان (عج) و رهبر معظم انقلاب است و ما نیز تلاش می کنیم که رهروان خوبی در مسیر ترسیم شده ی انقلاب باشیم .

دوستی، ادامه داد: در جلسه ای که آیت الله رییسی در دستگاه قضا خدمت مسئولان عالی قضایی بودند یکی از مسائلی که مطرح شد تشکیل کارگروه های مشترک بود که ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی میز تصمیم مشترک با دستگاه قضایی استان هرمزگان

راه اندازی میز تصمیم مشترک با دستگاه قضایی استان هرمزگان