مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-08اقتصادي

ماموریت خراسان جنوبی در گازرسانی به 816 شهر و روستای سیستان و بلوچستان


مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: عملیات اجرایی شبکه تغذیه پروژه محور قصرقند سیستان و بلوچستان با اجرای بیش از یک هزار و 500 متر شبکه تغذیه به همت شرکت گار این استان آغاز شد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، رحمان محمودی، مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: عملیات اجرایی شبکه تغذیه پروژه محور قصرقند سیستان و بلوچستان با اجرای بیش از یک هزار و 500 متر شبکه تغذیه به همت شرکت گار این استان آغاز شد.

وی گفت: با توجه به رو به اتمام بودن طرح های گازرسانی در خراسان جنوبی، 11 شهر و 805 روستای  استان سیستان و بلوچستان تا پایان سال 1405، توسط شرکت گاز خراسان جنوبی گازرسانی خواهد شد.

وی افزود:  با توجه به عملکرد ممتاز شرکت گاز خراسان جنوبی در اجرا و اتمام طرح های گازرسانی در استان، این شرکت مأموریت یافته تا بخش اعظمی از گازرسانی به شهر ها و روستا های استان سیستان و بلوچستان را انجام دهد.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی  در این راستا گازرسانی به شهر های قصر قند، نیک شهر، سرباز و ساربوک و گازرسانی به روستا های چانف، جکیگور، پارود از جمله شهر ها و روستا هایی است که در این استان و با همت شرکت گاز خراسان جنوبی از نعمت گازطبیعی بهره مند خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت خراسان جنوبی در گازرسانی به 816 شهر و روستای سیستان و بلوچستان

ماموریت خراسان جنوبی در گازرسانی به 816 شهر و روستای سیستان و بلوچستان