مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 تیر 1402 ساعت 10:512023-06-22ورزشي

حدادی فر مانند نویدکیا محبوب هواداران است


مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان معتقد است آیین نامه سقف قراردادها باید به قدری شفاف و جامع باشد که امکان دور زدن باشگاه ها را به حداقل برساند.

- ایسنا/اصفهان مدیر اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان معتقد است آیین نامه سقف قراردادها باید به قدری شفاف و جامع باشد که امکان دور زدن باشگاه ها را به حداقل برساند.

جواد محمدی با اشاره به محبوبیت اسطوره های فوتبالی برای هواداران و انتخاب آن ها در سمت مربی را روحیه بخش به هواداران دانست و در خصوص انتخاب قاسم حدادی فر به عنوان سرمربی ذوب آهن، اظهار کرد: قاسم حدادی فر مانند محرم نویدکیا جزو فوتبالیست های نادر است که در زمانی که به طور حرفه ای فوتبال بازی می کرد، نسبت به تیم وفادار ماند.

از طرفی هواداران نیز در طول مدت زیادی که با محرم نویدکیا و قاسم حدادی فر در ارتباط بوده اند، علاقه و تعصب خاصی نسبت به این دو شخصیت پیدا کرده اند.

اگر واقعاً قرار است که قاسم حدادی فر به عنوان سرمربی در ذوب آهن باشد، باید هرچه سریع تر این مسئله نهایی شود، چرا که هرچقدر برای این تصمیم تأخیر به وجود بیاید و به گمانه زنی تبدیل و اخبار ضدونقیض مطرح شود، نه تنها برای باشگاه خوب نیست بلکه باعث تضعیف روحیه هواداران می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدادی فر مانند نویدکیا محبوب هواداران است

حدادی فر مانند نویدکیا محبوب هواداران است