مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 تیر 1402 ساعت 10:552023-07-03اجتماعي

مجوز زیست محیطی در هیچ زمانی برای پتروشیمی میانکاله صادر نشده است


مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه هیچ مجوز زیست محیطی در هیچ زمانی برای پتروشیمی میانکاله صادر نشده است، - مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه هیچ مجوز زیست محیطی در هیچ زمانی برای پتروشیمی میانکاله صادر نشده است، گفت: اگر کسی ادعایی مبنی بر صدور مجوز زیست محیطی برای این پروژه دارد، آن را منتشر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعید کریمی به تشریح آخرین وضعیت پروژه پتروشیمی میانکاله پرداخت و اظهار کرد: از ابتدای سال 1400 گزارش ارزیابی های زیست محیطی پروژه پتروشیمی میانکاله به سازمان حفاظت محیط زیست تحویل داده شد و این گزارش در دفتر ارزیابی های زیست محیطی سازمان مورد بررسی قرار گرفت و از آن پس در چندین نوبت اصلاحاتی به مجری پروژه اعلام شد.

وی با اشاره به سه بار برگزاری کمیته ارزیابی زیست محیطی صرف نظر از کمیته های فنی برای این پروژه گفت: در نهایت اتفاقی که افتاد این بود که سازمان حفاظت محیط زیست موافقتی با اجرای این پروژه نداشت و آنچه در خصوص صدور چنین مجوزی ادعا می شود، کذب است.

مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مجوز باید امضا، هولوگرام و مهر برجسته داشته باشد، تصریح کرد: اصلا چنین مجوزی که این ویژگی ها را داشته باشد، وجود ندارد و اگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز زیست محیطی در هیچ زمانی برای پتروشیمی میانکاله صادر نشده است

مجوز زیست محیطی در هیچ زمانی برای پتروشیمی میانکاله صادر نشده است