مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 تیر 1402 ساعت 15:422023-07-11اقتصادي

حضور کاروان سلامت هلا احمر در روستاهای ایجرود


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: کاروان سلامت شهرستان ایجرود بیش از 160 نفر از اهالی قوشچی، بهمن و قادرلو را به ارزش بیش از یک میلیارد و 702 میلیون ریال از محل کمک های خیرین رایگان ویزیت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حکمت اله هاشمی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اظهار کرد: کاروان سلامت هلال احمر ایجرود با هدف کمک به بهبود سطح سلامت مناطق کم برخوردار، ارتقا و بهبود کیفیت زندگی، ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در روستای قوشچی اقدام به ویزیت رایگان کرد و اهالی روستاهای قادرلو و بهمن نیز با مراجعه به این روستا از این خدمات استفاده کردند.

  مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: حمایت از سلامت انسان ها و کاهش آلام و رنج های بشری یکی از اهداف هلال احمر محسوب می شود.

  وی تصریح کرد: ارائه خدمات هلال احمر در طرح کاروان های سلامت و اجرای چندین برنامه در قالب این برنامه با استفاده از توان و ظرفیت پزشکان داوطلب و کمک های خیرین و نیکوکاران وظیفه ای فوق وظایف سازمانی هلال احمر به شمار می رود که در راستای ارتقای سلامت  در روستاهای محروم انجام می شود.

  هاشمی ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی، دندانپزشک، کارشناس ارتز و پروتز، روانشناس، دو کارشناس مامایی، خدمات پرستاری، ارائه داروی رایگان، به ساکنان این روستاها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور کاروان سلامت هلا احمر در روستاهای ایجرود

حضور کاروان سلامت هلا احمر در روستاهای ایجرود