مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 تیر 1402 ساعت 10:202023-07-08اقتصادي

دادستان اردبیل: حمایت از سرمایه گذاری های سالم در دستور کار دستگاه قضایی است


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: حمایت از سرمایه گذاری های سالم و بهبود فضای کسب و کار در دستور کار دستگاه قضایی استان اردبیل قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی صبح امروز در نشست بررسی آخرین وضعیت شرکت پتروشیمی اردبیل که در فرمانداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذاری های سالم و بهبود فضای کسب و کار و رفع موانع تولید را از اولویت های دستگاه قضایی است.

وی افزود: با توجه به اهمیت رونق تولید و اشتغالزایی در استان در کنار حمایت از سرمایه گذاری های مشروع و قانونی با افرادی که با نام سرمایه گذار دنبال سوء استفاده هستند برخورد می شود.

فراهم کردن زیرساخت های سرمایه گذاری وظیفه همگانی دستگاههای اجرایی است علی رمضان پور، بازرس کل استان اردبیل نیز در این جلسه بیان کرد: فراهم کردن زیرساخت ها در راستای رشد تولید و رفع موانع آن نسبت به رویکرد سال، وظیفه همه دستگاه های خدمات رسان و اجرایی در حمایت از سرمایه گذاران واقعی است.

وی افزود: در کنار حمایت از سرمایه گذاران واقعی که موتور محرکی برای تولید، اشتغال و ارتقای اقتصاد استان است ،بازرسی کل استان اردبیل به جد با سرمایه گذاران صوری که فقط بجز ایجاد مشکلاتی از جمله دخل و تصرف غیر قانونی با عدم انجام تعهدات قانونی و هدر رفت بیت المال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان اردبیل: حمایت از سرمایه گذاری های سالم در دستور کار دستگاه قضایی است

دادستان اردبیل: حمایت از سرمایه گذاری های سالم در دستور کار دستگاه قضایی است