موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 تیر 1402 ساعت 11:302023-07-13ورزشي

اهدای زمین به 51 خانواده سه فرزندی در دهاقان


دهاقان _ فرماندار شهرستان دهاقان گفت: زمین مسکونی و سفر به مشهد مقدس به 51 خانواده سه فرزندی و یک خانواده شش فرزندی در دهاقان اهدا شد.

- علی جمشیدیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: کشور در حال حرکت به سمت سالمندی است؛ در آینده نیز نبود جمعیت جوان مشکل ساز خواهد بود پس فرزندآوری گامی برای رفع این مشکل است و ایمان به رزاق بودن پروردگار و توکل بر او، فرزند آوری را سهل و شیرین می کند.

وی درباره مسئله مهم افزایش جمعیت، افزود: جوانی جمعیت و فرزند آوری از مسائل اولویت دار جامعه محسوب می شود که نیاز به فرهنگ سازی دارد و قشر جوان سرمایه کشور محسوب می شوند.

فرماندار شهرستان دهاقان تصریح کرد: مقام معظم انقلاب در سخنرانی های خود نسبت به افزایش جمعیت و تحقق این موضوع در طی سال های اخیر تأکید داشته اند، و از همین روی، امتیازاتی از جمله واگذاری زمین را به خانواده های دارای سه فرزند اختصاص داده اند و خوشبختانه در شهرستان دهاقان شاهد 51 خانواده سه فرزندی و یک خانواده شش فرزندی جوان هستیم.

رابطه مستقیم ورزش و جوانی جمعیت وی با اشاره به اینکه بین جوانی جمعیت و ورزش رابطه مستقیمی وجود دارد، عنوان کرد: شهرستان دهاقان در رشته های مختلف ورزشی از جمله بوکس و ورزش باستانی زورخانه ای، جوانان با استعدادی را پرورش داده است و این برای ما و مردم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای زمین به 51 خانواده سه فرزندی در دهاقان

اهدای زمین به 51 خانواده سه فرزندی در دهاقان